To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Techniczne - Płyn chłodzący

BiancoNeri1985 - 2011-03-19, 21:43

No to najpierw wymienię korek, a potem ten czujnik termiczny.

Układ mam szczelny, sprawdzałem dwa razy a opaski dokręcałem ;)

** Dodano: 2011-03-20, 22:17 **
...zmieniłem korek i jest to samo... szukam dalej ;)

** Dodano: 2011-03-21, 15:29 **
Chłopaki... skoro nadal mi wywala przez korek,po zamianie, to oznacza, że ciśnienie jest za wysokie? Przy nieszczelnym układzie ciśnienie byłoby za niskie, prawda?

Bartek - 2011-03-21, 23:38

Sam przerabiam ten problem i powiem tak:
1. Nieszczelny korek:
- JEŻELI ZATKANY - płyn się nie zagotuje za to będą problemy z obiegiem płynu - bardzo wysokie ciśnienie - sprawdź węże uciśnij je będą bardzo twarde
- JEŻELI ZAWÓR PRZEPUSZCZA - za niskie ciśnienie - płyn się szybciej gotuje - sprawdź węże uciskając - będą miękkie bardzo
2. Zagotować płyn Ci się może z kilku powodów:
- uszkodzony włącznik wentylatora lub zły (włącza przy zbyt wysokiej temperaturze a powinien w okolicach 95-98 stopni
- nieszczelny układ - brak ciśnienia w układzie się od tego też bierze - sprawdź węże będą bardzo miękkie, podłóż karton pod auto po jeździe, rano zobaczysz na nim ślady gdzie cieknie
- zapowietrzony układ - może się gdzieś tworzyć korek powietrzny (zator)

Więcej nie kojarzę tak na szybko.

P.S.
Oczywiście do tego jeszcze może dojść uszkodzona (nie działająca) pompa wody lub osłabiona pompa (wytarła się i nie jest szczelna w gnieździe).

BiancoNeri1985 - 2011-03-22, 20:47

Dziękuję Bartek. Biorę się do pracy w piątek.

Ledwo się zima kończy i już zaczynają się problemy...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group