Strona Główna Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Strona glowna  Szukaj  Uzytkownicy  Zarejestruj sie  Zaloguj sie 
 Ogłoszenie 

Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.

Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 42
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2012-01-16, 21:54   Komputer pokładowy

Witajcie,

potrzebuję od Was wszystko wiedzących informacji jak podłączyć kompa pokładowego.
Kolega ma Calinę w której był wcześniej Dual Display,
Podłączył już BC tylko gdzie ma szukać kostki do przycisku na tunel, czy ewentualnie zmienić manetkę na tą z omegi.

Co gdzie jak?
_________________
,,,
 
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2012-01-17, 16:10   

kostka od przycisku jest tam gdzie elektrycznych szyb, i leci przed fotelem kierowcy az do lewego slupka kolo nog. jesli nadal nie ma tej kostki do podlaczenia przycisku to mam kostke przycisku wraz z instalacja idaca do glownej wiazki w slupku ;)
_________________


Status: ...
 
 
 
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 42
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2012-01-17, 19:14   

Dzięki Łukaszu! Bardzo dzięki - jak zawsze można liczyć na twoją wiedzę.
_________________
,,,
 
 
 
BoBek 
Forumowicz





Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 85
Skąd: KOS
Wysłany: 2012-02-14, 20:08   

ja także dziękuje tobie i milimetrowi bo pisal w mojej sprawie

ale jeszcze potrzebuje guzika

Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
 
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 42
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2012-02-15, 15:03   

Tak więc szukamy knefla. ;-)
_________________
,,,
 
 
 
whiteCALI 
Coś z tego będzie




Silnik: c20ne bedzie neT RwD
Wiek: 40
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 163
Skąd: Krakow
Wysłany: 2012-02-19, 21:35   

kill nie masz? ;>
_________________
http://www.youtube.com/us...ge?feature=mhee
 
 
BoBek 
Forumowicz





Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 85
Skąd: KOS
Wysłany: 2012-02-19, 21:41   

wsumie to mam samamą płytkę z odbadniętą blaszką do zmiany przyciskania użuwam kapsla od piwa

Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2012-02-20, 01:36   

teraz w modzie jest sterowanie z manetki

http://allegro.pl/vectra-...2071602132.html

** Dodano: 2012-02-20, 01:36 **
http://allegro.pl/vectra-...2106928401.html

** Dodano: 2012-02-20, 01:36 **
http://allegro.pl/opel-ve...2107750380.html
_________________


Status: ...
 
 
 
BoBek 
Forumowicz





Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 85
Skąd: KOS
Wysłany: 2012-02-20, 12:02   

pasuje, czy trzeba coś przerabiać

Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2012-02-20, 12:08   

sama manetka pasuje p&p
trzeba tylko pociagnac kable od sterowania z manetki do kostki w tunelu
_________________


Status: ...
 
 
 
BoBek 
Forumowicz





Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 85
Skąd: KOS
Wysłany: 2012-02-20, 15:38   

aha wsumie to dużo roboty niema, a ustawianie zegarka bedzie działac, pomyśle nad tym

Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2012-02-20, 15:54   

ustawienie zegarka z manetki nie dziala.

czytaj tutaj: http://www.forum.calibrak...de1c028d2#23477 :P
_________________


Status: ...
 
 
 
BoBek 
Forumowicz





Silnik: był c20ne był x20xev
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 85
Skąd: KOS
Wysłany: 2012-02-20, 18:27   

aha dzieki, czyli można domodzić coś swojego prócz manetki do ustawiania zegarka

Status: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2012-02-20, 18:43   

zawsze mozna sobie dwa switche wyprowadzic w tunelu :P
_________________


Status: ...
 
 
 
BuBuGaraGe 
Przyjaciel
The Rage Garage





Silnik: 2,5 v6
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 14
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2012-02-22, 17:31   

samo sterowanie bc to nic innego jak styk z masa wiec jak komus nie potrzeba orgynału a nie ma to tymczasowo moze nawte podlaczyc byle jaki wlacznik do masy i tez ustawi sie wsyztsko oraz zmieni funkcje wyswietlacza

** Dodano: 2012-02-22, 17:44 **
Jeśli mogę dorzucę swoje 3 grosze :P rozpiska z omegi A ale bc ten sam , tylko obudowa trochę inna , opracowanie własne :P A na pewno sie przyda ;)

Po rozebraniu wtyczki od kompa omy znajduje się tam wtyk wielopinowy z następującymi kolorami kabli:


gdzie:
zolty- wspolna masa przelacznika (tego do zmiany funkcji,ustawiania zegara,kasowania komputera)
brazowy- masa"-"12v
czarny- zmiana minut komputera
czerwono-bialy - mozna wywalic wyciac ;)
brazowo-czerwony -mozna wywalic
brazowo-bialy -mozan wywalic
czarny- zasilanie "+"12 volt za stacyjka
niebieski - czujnik temperatury
niebiesko -bialy -czujnik temperatury

i drugi rzad
czerwony- zasilanie :="12v bezpośrednio z akumlatora
szaro-zielony - podswietlenie zegarow
brazowy - kasowanie komputera
niebiesko-czerwony - mozna usunac
czerwony - wybor funkcj komputera
niebieski -zmiana godzin komputera
czarno -brazowy -mozna wywalic
brazowy - masa"-"
niebiesko -czarny - mozna wywalic


przełącznik do przełączania funkcji i ustawienia minut i godziny


o nic innego jak zmasowanie odpowiedniego kabelka jednego z czterech wiec jeśli komuś nie chce się bawić w instalowanie tego przełącznika może przed założeniem komputera w miejsce zegara zewrzeć odpowiednie kabelki z masa (żółtym )a potem zaizolować
jakie kable zewrzec :
zmiana funkcji -zewrzeć zolty z czerwony - wybor funkcj komputera
ustwienie godziny -zewrzec zolty z niebieski -zmiana godzin komputera
ustwienie minut -zewrzec zolty z czarny- zmiana minut komputera
kasowanie komputera -zewrzec zolty z brazowy - kasowanie komputera
pamietajac ze jednorazowe zwarcie odpowiednich kabli przesowa godzine,minute ,funkcje o jedna jednostke (po ustawieniu zaizolowac )
, ja jednak się pobawiłem i efekt jest taki ;)


do zasilania uzylem istniejacej inastalacji z analogowego zegara gdzie brazowy to masa, czerwony to plus od akumlatora a ten ostatbi to podswietlenie zegara


zasilanie po stacyjce podciaglem od zapalniczki dzieki czemu w trybie czuwania mam tylko zegra tak jak w oryginale a po przekreceniu stacyjki moge zmieniac funkcje


teraz w dieslu ciesze się wyglądem komputera jak w benzynowej omedze , wiadomo nie będzie pokazywać ile spala itd , z funkcji pozostał tylko zegar i czujnik temperatury zewnętrznej, który wygląda tak


i należy go podłączyć do kabelka niebieskiego i niebiesko -białego ,ja zamontowałem czujnik na podłużnicy obok przedniego kola od strony kierowcy ,kable puściłem otworem technologicznym zaraz za serwem hamulcowym (lekko zboku) ponieważ szły już tamtędy inne kable ;)
i calosc wyglada tak ;)










może się komuś nie podoba ale lepszy cyfrowy z termometrem niż byle jaki analog ;) w razie czego służę pomocą;)
_________________
:P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group