|  |  | 
      
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | 
  
 
 Silnik: C20XE
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Paź 2013
 Posty: 10
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-04, 21:57   Kilka problemów z C20XE |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć, mam kilka problemów, mam nadzieję nie wielkich problemów ze swoją C20XE, trochę pomógł mi Dembon, ale że akurat wyjechał to o resztę postanowiłem zapytać Was, a więc  problem jest podobno znany wtajemniczonym, otóż podczas wolnej jazdy auto lekko faluje i jak go nie wysprzegle to potrafi czasem wpaść w żabkę, kiedy dodaje więcej gazu problem znika. Uprzedzając ew. zapytania to wszystkie trzy poduszki silnika i skrzyni wymienione, kable, świece, kopułka, palec też, ponoć problemem może być regulator ciśnienia paliwa
   
 Dodam że na postoju silnik pracuje równo, nie faluje, a jedynie słychać minimalną nierównomierną pracę silnika, jak jest zimny to czasem (bo nie zawsze) obroty lekko skaczą 1-1,2k, a po chwili już się normują w okolicach 1k, prócz tego podczas szybszej dynamicznej jeździe podczas wysprzęglania obroty skaczą do około 2k i pomału opadają, gdzie kiedyś tego nie było.
 
 Kolejny problem to taki że podczas jazdy od ok. 80 do 120 km/h odczuwam wibracje na kierownicy, powyżej 120 uspokaja się, ale znowu podczas hamowania odczuwalne są niewielkie wibracje na kierownicy. Jak myślicie co to może być?
   Zasilanie: tylko benzyna.
 
 Pozdrawiam
 Zimek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
  
 Silnik: c20ne
 Dołączył: 12 Sie 2012
 Posty: 85
 Skąd: radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-05, 05:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | jesli chodzi o wibracje to albo kola masz niewywazone albo tarcza krzywa. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
  
 Silnik: X25XE
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 2074
 Skąd: M-ce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-05, 05:59   Re: Kilka problemów z C20XE |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Zimek napisał/a: |  	  | 
 Kolejny problem to taki że podczas jazdy od ok. 80 do 120 km/h odczuwam wibracje na kierownicy, powyżej 120 uspokaja się, ale znowu podczas hamowania odczuwalne są niewielkie wibracje na kierownicy. Jak myślicie co to może być?
   Zasilanie: tylko benzyna.
 
 
 | 
 
 Co do XE to sie nie wypowiem za bardzo bo mam Vke, lecz podmienilbym regulator paliwa ew. podpial cali do OS.
 
 Co do wibracji to ja tez je mialem ale od 120 km/h, znikaly powyzej 160
   Kola mam wywazone, pierscienie centrujace kupione idealnie na wymiar, dystanse dobrze zalozone, hamulce sa OK a mimo to przy hamowaniu kierownica mi tez wibruje
   |  
				| _________________ 
   
  |  
| 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
 Silnik: C20XE
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Paź 2013
 Posty: 10
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-05, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki Panowie, felgi kupiłem nowe, opony używane w listopadzie, jeździłem na nich raptem miesiąc i zmieniłem na zimowe stalówki, po zimie nie wyważałem, więc może faktycznie coś z nimi nie tak. Co do regulatora to widziałem były 3 modele od Bosha, sprawdzę który mam i dam znać. Killer Ty handlujesz częściami? Dembona nie ma... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
  
 Silnik: c20ne
 Dołączył: 12 Sie 2012
 Posty: 85
 Skąd: radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-06, 08:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | kiler zglos sie do egzorcysty moze on pomoze   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
  
 Silnik: X25XE
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 2074
 Skąd: M-ce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-06, 13:01 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Zimek napisał/a: |  	  | Killer Ty handlujesz częściami? | 
 
 Troche czesci po rozbiorce mi zostalo
   
 [ Dodano: 2014-07-06, 14:02 ]
 
  	  | krychu napisał/a: |  	  | kiler zglos sie do egzorcysty moze on pomoze   | 
 
 Egzorcysta tu nie pomoze
   |  
				| _________________ 
   
  |  
| 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
 Silnik: C20XE
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Paź 2013
 Posty: 10
 Skąd: Rzeszów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
  
 Silnik: X25XE
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 2074
 Skąd: M-ce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-10, 19:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | musialbys wymienic ten wezyk, to jest podcisnienie do regulatora paliwa |  
				| _________________ 
   
  |  
| 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Lip 2014
 Posty: 3
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-10, 20:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam podpinam się pod wasz post bo sam nie wiem jak założyć nowy ,
 chodzi o to że dziś przestał mi działać obrotomierz , zegar ciśnienia oleju i zegar ładowania jak myślicie co może być przyczyną ?
 pozdrawiam Michu85
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
  
 Silnik: X25XE
 Pomógł: 5 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Mar 2009
 Posty: 2074
 Skąd: M-ce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-10, 20:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdz bezpieczniki, pod maska jest takie okragle zlacze z kablami, rozepnij je i sprawdz piny |  
				| _________________ 
   
  |  
| 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 
  
 
 Silnik: C20XE
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Paź 2013
 Posty: 10
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-07-17, 20:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wstępnie problemy zażegnane. Problemem były 2 błędy w sterowniku: 31 i 94. Z tego co wyczytałem na necie to są standardowe błędy w silnikach opla, które powodują tego właśnie problemy które ja miałem. Co do bicia na kierownicy wystarczyło wyważyć koła
   
 Teraz jeszcze została wymiana całego przedniego zawieszenia i założenie małej wisienki na torcie w postaci short shiftera z nowym zestawem naprawczym
   
 [ Dodano: 2014-08-09, 18:42 ]
 Killer, Twoim zdaniem jako znawcy, czujnik wału i ten co jest za kopułką od obrotów silnika kupić z Toprana czy dołożyć i kupić np. Febi ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |