Strona Główna Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Strona glowna  Szukaj  Uzytkownicy  Zarejestruj sie  Zaloguj sie 
 Ogłoszenie 

Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.

Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kiler 2013-04-13, 23:31
Autor Wiadomość
Gutek 
Przyjaciel





Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-01, 14:44   calibra c20ne- na części...

jak w temacie...

calibra to Anglik w wersji SE7 który był przez moją osobę przerobiony na wersję europejską, oraz zeswapowane w dół do C20NE

SE7 - SELECT EDITION 7-jak by ktoś nie wiedział...na rynek angielski wychodziły calibry poliftowe w 2 wersjach SE7 z silnikiem x20xev i SE9 z silnikiem x25xe


auto opłacone, w ciągłej exploatacji-ale z uwagi na to że rocznie jej przebieg to max 150-200km to dłużej nie ma sensu tego trzymać.

dostępne wszystkie części z tego auta....







przykładowe ceny-

Silnik 500

Skrzynia F16 150

Zegary główne lastowe 150

Szyba przednia 100

Springi -40 Apex 250

O RESZTĘ PROSZĘ PYTAĆ...
_________________
Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
 
 
 
Natalqa 
Przyjaciel





Silnik: 2.0i
Wiek: 34
Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 200
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2013-04-04, 07:28   

Macie może silownik centralnego od strony kierowcy?
_________________
"Ja wciąz to robię, nie mogąc zwolnić tępa. Nie chcę zostać w tyle, mój los jest w moich rękach. Lecz czasem słabnę, ciężka robi się powieka (...) policzek w takiej chwili otwiera oczy."
 
 
 
Gutek 
Przyjaciel





Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-04, 09:47   

popatrzymy...jak nie będzie to kwestia tygodnia i będzie kolejne całe auto.

niestety warunki atmosferyczne nie sprzyjają.
_________________
Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
 
 
 
miryn 
Świerzop




Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 1
Skąd: wa
Wysłany: 2013-04-11, 18:27   

Witam. W jakim stanie masz uszczelkę szyby w drzwiach kierowcy? Może znalazłyby się również osłony tarcz tył?
 
 
RaV 
Świerzop




Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 9
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2013-04-12, 15:57   

Do ilu km jest ten licznik linka czy sygnał? Byłbym chętny na niego może :)
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2013-04-12, 16:06   

Na fotce widac do 240 km/h i podejrzwam że nie byl przerabiany i jest na linke ;)
_________________


Status: ...
 
 
 
Dembon 
Przyjaciel





Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-12, 17:39   

Licznik jest na linkę

Uszczelka drzwi jest nawet w ładnym stanie
_________________
Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
 
 
 
Gutek 
Przyjaciel





Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-13, 22:56   

dokładnie tak jak napisał Pan Prezes do spraw finansowych:P

na dzień dzisiejszy posiadamy jeszcze 2 inne calibry na części....

i trochę fajnych gratów...

-kolejna skóra w kremie---850pln
-zegary lastowe, główne i dodatkowe
-zawieszenie gwintowane do calibry
-przednie AE Black
-Komplet na swap x20xev
-2 komplety na swap c20ne
-2 słupki 2.5v6
-kupę osprzętu do v6...wiązki, czujniki i inne pierdoły.
-lampy przód seria przerobione na soczewki z merca.
-katalizator z x20xev
- skrzynie f16 ( 2 sztuki) f18,f25

i wiele wiele innych.
_________________
Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
 
 
 
RaV 
Świerzop




Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 9
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2013-04-14, 11:15   

Szukam zegarów najlepiej lastowych do V6, ale ciężko znaleść, bo moje chodzą jak chcą, miały wymieniane tarczki. :-/
 
 
Dembon 
Przyjaciel





Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-14, 19:12   

RaV - 2013-04-14, 12:15 napisał/a:
Szukam zegarów najlepiej lastowych do V6, ale ciężko znaleść, bo moje chodzą jak chcą, miały wymieniane tarczki. :-/


Na chwilę obecną nie posiadamy w ofercie zegarów lastowych pod V6 tylko lastowe i poliftowe ne i eco
_________________
Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
 
 
 
krychu 
Forumowicz





Silnik: c20ne
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 85
Skąd: radomsko
Wysłany: 2013-04-28, 11:06   

ile za AE black? mozna fotki?
 
 
Dembon 
Przyjaciel





Silnik: X20XEV
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 58
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-28, 11:22   

krychu - 2013-04-28, 12:06 napisał/a:
ile za AE black? mozna fotki?

To nie są AE i są juz nie aktualne na sprzedaż są w tym temacie http://www.forum.calibrak...opic.php?t=1068
_________________
Było c20ne--był c20seh--był c20xe--jest Last 0313 x20xev--będzie ???
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group