Strona Główna Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Strona glowna  Szukaj  Uzytkownicy  Zarejestruj sie  Zaloguj sie 
 Ogłoszenie 

Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.

Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Bartek 2008-04-23, 22:22
Autor Wiadomość
Bartek 
Klubowicz




Silnik: 20SEH
Wiek: 46
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 930
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-04-06, 23:10   

Gutek - czy my mówimy o kosztach czy możliwościach ? Temat brzmi "tuning mechaniczny silnika C20NE". Może załóż swój zamiast siać zamęt...

A widzisz... jednak warto ruszyć NE na koszt zmiany do SEH, spalanie o wiele mniejsze.

Jeszcze raz - zaaaaałóż swój temat bo patrzysz ciut płasko.

P.S. Pomijam fakt, że próbujesz podciągnąć swapa na XE i dopiero jego tuningowanie pod temat tuningu 20NE.
Ile w twoim tuningu zostało z C20NE ???? Zastanawiałeś się choć przez chwilę ? To tuning NE czy XE ????
_________________
Moje cacuszko.
 
 
Kiler 
Admin CK





Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 2074
Skąd: M-ce
Wysłany: 2013-04-06, 23:45   

Nie traktujcie tego jako klotnie tylko jako wymiane pogladow, jednak temat dotyczy C20NE wiec blok i dol silnika zostaje z NE :P
_________________


Status: ...
 
 
 
Gutek 
Przyjaciel





Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-07, 10:24   

nie musisz całego dołu przekładać- możesz same tłoki.

i to co opisałem dalej jest silnikiem 8 zaworowym więc jak najbardziej łapie się pod Tuning 8v

jest to najmocniejszy wolnossący set-up możliwy do zbudowania.

Można jeszcze ewentualnie zastosować gaźniki na każdym z gardel kolektora ssącego-ale koszta spore,sporo zabawy wystrojeniem tego.

ja kończę dyskusję gdyż nie potrafiłeś nawet wyłożyć swojego wykresu czegoś co zbudowałeś sam-a gołe pisanie bez argumentów nie ma sensu.
_________________
Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
 
 
 
Bartek 
Klubowicz




Silnik: 20SEH
Wiek: 46
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 930
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-04-07, 19:02   

Gutek - 2013-04-07, 11:24 napisał/a:

ja kończę dyskusję gdyż nie potrafiłeś nawet wyłożyć swojego wykresu czegoś co zbudowałeś sam-a gołe pisanie bez argumentów nie ma sensu.


Ja również kończę bo wybacz - ale sam jesteś tak samo gołosłowny (bądźmy konsekwentni).
A wykres... cóż, jak mówiłem poszedł razem z autem, jeśli tak Ci to przeszkadza to baaaardzo mi przykro :)
Jeśli chodzi o tuning - nikogo nie przekonasz że tłoki z XE i góra z 1.8E wycisną więcej niż uturbienie, nie przekonasz też raczej że proponowany przez Ciebie setup będzie stabilny i trwały. To że ktoś na takim setupie przejechał 3tys km nie przekona obserwatora tematu.
_________________
Moje cacuszko.
 
 
Gutek 
Przyjaciel





Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-07, 23:29   

brak mi słów do Ciebie-wiesz co to czytanie ze zrozumieniem...przeczytaj poprzedniego posta i i skup się na słowie"wolnossący"

mój aktualny wykres jest na tym forum... więc nie jestem gołosłowny...ja potrafię pokazać co zbudowałem i jak przekłada się to na przyrosty mocy.myślę że niedługo zobaczysz kolejny...bo nie siedzę na dupie tylko codziennie walę swapy i z tego żyję.

jak byś nie zauważył poza tłokami -ja miałem taki set up i był stabilny w 100%.
_________________
Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
 
 
 
Bartek 
Klubowicz




Silnik: 20SEH
Wiek: 46
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 930
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-04-08, 21:05   

Gutek - 2013-04-08, 00:29 napisał/a:
brak mi słów do Ciebie-wiesz co to czytanie ze zrozumieniem...przeczytaj poprzedniego posta i i skup się na słowie"wolnossący"


Zgryźliwe ale spodziewałem się po Tobie. Nie skomentuję bo nie ma sensu po raz piąty.

Gutek napisał/a:

mój aktualny wykres jest na tym forum... więc nie jestem gołosłowny...ja potrafię pokazać co zbudowałem i jak przekłada się to na przyrosty mocy.myślę że niedługo zobaczysz kolejny...bo nie siedzę na dupie tylko codziennie walę swapy i z tego żyję.

jak byś nie zauważył poza tłokami -ja miałem taki set up i był stabilny w 100%.


Codziennie walisz swapy więc rozumiem że masz mnóstwo czasu na przetestowanie trwałości tego setupu - gratuluję. Te setupy są stabilne bo zrobiłeś tym czymś 200km ? Błagam.
Nie zobaczę co zrobiłeś ani Ty nie zobaczysz mojego wykresu, bardzo mi przykro że aż tak CIę zawiodłem że sprzedając calibrę dorzuciłem nabywcy wykres, ale uwierz - uznalem że jemu bardziej się przyda a w życiu bym się nie spodziewał że zrobisz taki bajzel w temacie.
_________________
Moje cacuszko.
 
 
Gutek 
Przyjaciel





Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 55
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-12, 19:57   

200 km to ja jednego dnia robię tym autem :P

robię bajzel bo jak widzę jak tłumaczysz ludziom którzy nie znają się,że wałek z SEH-a to najlepsze rozwiązanie tuningu 8v to mnie aż przewraca.

przyznaj że nawet nie wiedziałeś ile stopni mają poszczególne wałki....

różnica 1 stopnia jest nie odczuwalna...

WIEM ŻE MASZ WIĘKSZY STAŻ WIEKOWY...ALE CZASEM TRZEBA SPOJRZEĆ W KATALOGI,PORÓWNAĆ I DOPIERO SIĘ WYPOWIADAĆ.to że ktoś tam napisał że to dobre rozwiązanie nie oznacza że tak jest.

obecnie w wolnym czasie budujemy 3.2 wolnossące...zamiar --->260-270 koni.auto ma służyć do jazdy codziennej.i uwierz-pomimo tego że zamach jest lżejszy o ponad 8kg,walki będą mega ostre-SILNIK BĘDZIE IDEALNIE STABILNY...
_________________
Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
 
 
 
Bartek 
Klubowicz




Silnik: 20SEH
Wiek: 46
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 930
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-04-12, 22:57   

Gutek - 2013-04-12, 20:57 napisał/a:
200 km to ja jednego dnia robię tym autem :P

robię bajzel bo jak widzę jak tłumaczysz ludziom którzy nie znają się,że wałek z SEH-a to najlepsze rozwiązanie tuningu 8v to mnie aż przewraca.

przyznaj że nawet nie wiedziałeś ile stopni mają poszczególne wałki....


Tak masz rację, jestem mechanikiem samochodowym, który nigdy nie zagląda do danych katalogowych - gorzej, nie potrafi czytać.

Gutek napisał/a:

różnica 1 stopnia jest nie odczuwalna...

WIEM ŻE MASZ WIĘKSZY STAŻ WIEKOWY...ALE CZASEM TRZEBA SPOJRZEĆ W KATALOGI,PORÓWNAĆ I DOPIERO SIĘ WYPOWIADAĆ.to że ktoś tam napisał że to dobre rozwiązanie nie oznacza że tak jest.


Pokaż gdzie porównałem wałek SEH do 1.8E a przyznam Ci rację.

Gutek napisał/a:

obecnie w wolnym czasie budujemy 3.2 wolnossące...zamiar --->260-270 koni.auto ma służyć do jazdy codziennej.i uwierz-pomimo tego że zamach jest lżejszy o ponad 8kg,walki będą mega ostre-SILNIK BĘDZIE IDEALNIE STABILNY...


Budujcie, tylko po co o tym piszesz w temacie o tuningu C20NE ? Starasz się wydłużyć jakąś część ciała ? :)
Ja obecnie w wolnym czasie staram się chwilę odpocząć bo czas zajęty spędzam na zabawie przy m52b28 i budowie klastra serwerów HA tylko co z tego ?
Wiesz co ? Jeśli już tak postanowiłeś że będziemy się obrażali wzajemnie, to nie przekona mnie ktoś dla kogo "dół" oznacza tylko tłoki,korbowody i wał. Aż strach myslec co dla Ciebie oznacza "stabilny silnik" bo pewnie myślisz o teście monety.
Sorry, ale (jak wyżej sam zresztą postanowiłeś) skończyliśmy poważne podejście do tematu, zostało typowe gdakanie.
_________________
Moje cacuszko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group