|
|
Autor |
Wiadomość |


Silnik: fał sześć powróciło
Wiek: 37 Dołączyła: 30 Mar 2009 Posty: 1423 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2010-12-30, 15:42
|
|
|
No właśnie, skoro czeski kosztuje 1300 to polski przynajmniej dwa razy tyle, bo wiesz Polak potrafi i jak chce to zarobi , hahahha |
_________________ " Niektórzy są wiecznie niezadowoleni. Kiedy mają niewiele, chcą więcej. Jeśli mają dużo, chcą jeszcze więcej. A kiedy już to osiągną, tęsknią za prostym, skromnym życiem". |
|
|
|
 |


Silnik: 2.0
Wiek: 34 Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 63 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2010-12-30, 23:08
|
|
|
dokladnie swiete slowa hehe polak potrafi;d |
_________________ I'm not racist, i hate everyone. |
|
|
|
 |


Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2010-12-31, 06:56
|
|
|
uklad zegarka po zaniku pradu docelowo bedzie zasilany bateria co oznacza nie tyle podtrzymanie zegara co jego odliczanie czasu podobno nawet do dwoch lat.
W praktyce cali moze stac bez akumulatora przez jakis czas, po podlaczeniu aku na bc bedzie nadal aktualna data i godzina a nie 00:00 |
_________________
 
 |
|
|
|
|
 |


Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 44 Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 985 Skąd: Grojec
|
Wysłany: 2010-12-31, 12:48
|
|
|
Grabarz1987 napisał/a: | To ładne nam prezenty kolega Kiler sprawi
Powiedzmy wszyscy "dziękujemy" |
Dziekuję - będzie ładnie pasaował |
_________________ ,,, |
|
|
|
 |


Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2011-01-01, 00:31
|
|
|
Przy wylaczonej stacyjce:
Po przekreceniu zaplonu:
Odczyt temperatury z dwoch czujnikow:
Data i czas:
|
_________________
 
 |
|
|
|
|
 |

Silnik: 20SEH
Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-01, 12:30
|
|
|
Odczytasz temperaturę z seryjnego czujnika w zderzaku czy będziesz wymieniał ? |
_________________
Moje cacuszko. |
|
|
|
 |


Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2011-01-01, 13:19
|
|
|
czujnik w zderzaku musze wymienic ale wiazka z kostka zostaje.
jeden czujnik kosztuje niecale 5 zl |
_________________
 
 |
|
|
|
|
 |

Silnik: 20SEH
Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-01, 13:23
|
|
|
Ale chodzi mi o to, czy montaż tego BC będzie wymagał wymiany czujnia na inny. |
_________________
Moje cacuszko. |
|
|
|
 |


Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2011-01-01, 13:27
|
|
|
Cytat: | czujnik w zderzaku musze wymienic |
Musialbym rozebrac czujnik GM bo nie wiem co tam w srodku siedzi.
Czujniki temperatury z ktorym ja korzystam od razu reaguja na zmiane temperatury z dokladnascia do 0.1 i sa to cyfrowe czujniki Dallasa
Wszystkie czujniki sa podlaczone na jednej szynie co umozliwia podlaczenie nawet kilkudziesieciu czujnikow.
[ Dodano: 2011-01-01, 13:32 ]
Troche o czujnikach temperatury:
Cytat: |
każdy układ ma unikalny 64-bitowy numer seryjny, co umożliwia podłączanie i identyfikacje wielu termometrów na jednej magistrali
do pomiaru nie wymagana jest kalibracja
napięcia zasilania 3.0V - 5.5V
zakres mierzonych temperatur : -55°C - +125°C
|
|
_________________
 
 |
|
|
|
|
 |

Silnik: 20SEH
Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-02, 11:52
|
|
|
Znam te czujniki, w takim razie proponuję Ci jeszcze zrobić pomiar dokładny temperatury płynu chłodzącego (np czujnik jeden na obudowe termostatu). Wiadomo że wskaźniki na zegarach mają kiepską dokładność a cali i układ chłodzenia to zawsze problem. Możesz zrobić np alarm dźwiękowy gdy temp zbliża się do 98C |
_________________
Moje cacuszko. |
|
|
|
 |


Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2011-01-02, 12:15
|
|
|
Nigdy nie mialem w v'ce problemu z temperatura plynu, podczas jazdy rzadko kiedy mi sie wlaczaja wentylatory ... moze dlatego ze mam taki jakis magiczny zielony plyn ktory nie zamarlz tak jak cali kiedy stala caly miesiac u grabka
Pomysl nie glupi jednak narazie nie planuje zalozenia wiecej niz dwoch czujnikow. |
_________________
 
 |
|
|
|
|
 |

Silnik: 20SEH
Wiek: 47 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 930 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-01-02, 20:50
|
|
|
W v-ce owszem nie ma tego problemu, za to NE i XE lubią się przegrzewać. |
_________________
Moje cacuszko. |
|
|
|
 |
|
Wysłany: 2011-01-03, 16:55
|
|
|
Łukasz to musimy się zgadać co z tym BC |
|
|
|
 |

Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 74 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 2011-01-04, 21:23
|
|
|
Widze progres pracy,fajnie ci to wychodzi:) |
_________________
 |
|
|
|
 |


Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2011-01-06, 12:02
|
|
|
Uklad zegara wystarczy raz zaprogramowac i odlicza sobie ladnie date i godzine dzieki podtrzymaniu bateryjka |
_________________
 
 |
|
|
|
|
 |
|