Strona Główna Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Strona glowna  Szukaj  Uzytkownicy  Zarejestruj sie  Zaloguj sie 
 Ogłoszenie 

Logowanie do forum odbywa sie za pomoca adresu e-mail.

Problemy z dostepem do forum prosze zglaszac na maila administracja [ malpka ] calibraklub [ kropka ] pl



Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
  Wysłany: 2010-09-19, 21:21   Sprzęgło

Witajcie, jak wygląda kończace sie sprzęgło - chodzi mi o efekty wizualne przy zmianach biegów i wogóle jak to poznać. Wiem że mi pewnie wiele nie zostało bo jakieś 5000 km regulowałem mu skok bo brał strasznie wysoko. Teraz jest tak, że jak wrzucę trójkę to najpierw tak do 2000obrotów jest mułek a później jakby podtlenek dostał. Nie wiem co robić i wolę wiedzieć od kogoś, kto miał już takie coś zanim się zajmę tym u mechanika.Auto kupiłem jak miało 171 000 teraz jest 234 000 i cały czas jeżdże po 60 - 80 km dziennie. szukam pomocy i fachowej rady. Z góry dzięki. :-o

Aha taka sama sytuacja co na trójce ma się do 4 i 5tki. Na jedynce i dwójce jest pełny ogień nie ma tego, że nie bieże sie do startu.
 
 
 
Seweryno 
Aktywny forumowicz
wariat;p




Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 295
Skąd: Znienacka :P
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-09-20, 09:56   

popuść linke tak żeby nieślizgało - jak wtedy biegi przestaną wchodzić to "masz problem"
 
 
 
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2010-09-21, 01:48   

dzięki tak zrobię i dam znać. Pozdro!!!

[ Dodano: 2010-10-07, 00:23 ]
diagnoza-----śmierć sprzęgła - :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
pytanie - czy ktoś może mi pomóc jeśli chodzi o doradzenie jakie, gdzie, za ile i czy na pewno pasuje do mojej cali... :arrow: :!: :arrow: :!: :cry: :cry:

[ Dodano: 2010-10-10, 21:40 ]
No i jestem uziemiony - sprzęgło padło do tego stopnia że nie chce jechać- ledwo dowlokłem sie do domu dziś :cring: :cring: :cring: :cring: . Za sprzęgło i wymianę zaspiewali mi 900-1000. Nie mam hajsu więc teraz będę się juz chyba wieszał.
 
 
 
karpiusce 
Klubowicz




Silnik: c20ne
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 50
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2010-11-23, 17:13   

ile? koszt sprzegla z LUKa okolo 300 zl z tego co pamietam ale koszt robocizny powalajacy. pogadaj z yano on wymienial u siebie sprzeglo, sam wiem ze zbyt duzo problemu przy tym, nie ma
 
 
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2010-11-26, 22:06   

W poniedziałek start tematu - sprzęgło z LUKA za 300 + porady nieocenionego admina Kilera przekazane mojemu mechanikowi - zobaczymy co wyjdzie. Jeszcze tylko trochę szczęścia i będzie dobrze....
_________________
,,,
 
 
 
Kora 
Moderator





Silnik: fał sześć powróciło
Wiek: 36
Dołączyła: 30 Mar 2009
Posty: 1423
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-11-26, 22:29   

Piotrek przez te Twoje ochy i achy to mi tu Kiler zaraz do dwóch metrów dorośnie :sweet:
_________________
" Niektórzy są wiecznie niezadowoleni. Kiedy mają niewiele, chcą więcej. Jeśli mają dużo, chcą jeszcze więcej. A kiedy już to osiągną, tęsknią za prostym, skromnym życiem".
 
 
 
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2010-11-27, 00:15   

zobaczymy czy mu wyjdzie to na zlocie letnim bo niestety zimowy nie dla mnie :roll:
_________________
,,,
 
 
 
Kora 
Moderator





Silnik: fał sześć powróciło
Wiek: 36
Dołączyła: 30 Mar 2009
Posty: 1423
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-11-27, 00:18   

milimetr, spokojnie, ważne że masz chęci no i kasę rzecz jasna, zeby robic cali, ja czasami się poddaję, ale Kilerek bardziej twardy jeśli chodzi o naprawę jak się coś popsuje ....
_________________
" Niektórzy są wiecznie niezadowoleni. Kiedy mają niewiele, chcą więcej. Jeśli mają dużo, chcą jeszcze więcej. A kiedy już to osiągną, tęsknią za prostym, skromnym życiem".
 
 
 
milimetr 
Moderator





Silnik: 2.0i 8v[hybryda]
Wiek: 43
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 985
Skąd: Grojec
Wysłany: 2010-11-27, 00:21   

Wiesz każdy ma chwilę zwątpienia w to wszystko nawet ja chociaż Ci co mnie znają to ponoć uważają mnie za spokojnego i potrafiącego podnieść na duchu. Moja Cali trochę mi dała w d... alę już dawno temu zarobiła na siebie i to nawet z nawiązką.

[ Dodano: 2010-12-01, 01:22 ]
Dziś za kilka godzin odbieram moje Cali----w końcu!!!! :) :D :sugoi:
Jutro napiszę podsumowanie i podziękowania.
Na razie tyle wiem, że sprzęgło za 290 zł LUKA, do tego padł termostat, który nie chciał odejść bo zardzewiał????? :O
Najważniejsze, że już dziś sobie pojeżdże moją Cali!!!

[ Dodano: 2010-12-14, 00:21 ]
Cali jeździ jak złoto tylko do sprzęgła trzeba się przyzwyczaićm ale to przeboleję
Sposób wymiany jaki przedstawił Kiler jest wykonalny gdyby nie fakt, że moje sprzęgło które miałem [GM oryginal] się zaklinowało i beret. Po 4 próbach wróciłi do tradycyjnego roziązania z belką, skrzynią i ....
Wymienił mi sprzegło, simering wału korbowego, coś tam jeszcze przy kole zamachowym ale teraz nie pamiętam, do tego padnięty termostat[zardzewiał przy poprzednim właścicielu bo jeździł na wodzie????!!!!]którego obudowa musiała byc frezowana bo śruba się rozleciała, płyn chłodzący a do tego dowiedziałem sie, że paski klinowe mi się juz kończą....[zrobię je później]
koszt wszystkiego to 800 zlotych z robocizną.

Wielkie dzięki za porady i maile dla wzsytkich powyżej a w szczególności dla Kilera.

Pozdrowionka

proszę o zamknięcie postu...
_________________
,,,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group