|
|
Autor |
Wiadomość |
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2013-05-23, 07:44
|
|
|
W automacie denerwowala mnie redukcja na nizszy bieg, potem juz byla frajda z przezucania biegu na wyzszy przy odcince a nie wtedy kiedy komp ze skrzyni chcial |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-07-07, 01:39
|
|
|
Chce się ktoś zamienić skrzyniami? manual na atomoata, najlepiej kompletnego
mam sprawną F20 z garnkiem i nowym sprzęgłem. Ewentualnie potrzebuje magika co by przerobił układ wysprzęglania na hydrauliczny... nie mam czasu już się z tym bawić.
Gutek czemu napisałeś, że podejdzie tylko z V6 skoro ósemki też jeździły w automacie? i powiedz mi jeszcze jakich gratów potrzebuje?
wiadomo skrzynia, drążek z panelem, jakiś komp tym steruje? półosie są takie same? |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-07-07, 12:35
|
|
|
dzięks kiler.
a co z skrzynkami z osemek? nadają się? bo są tańsze.
Powiedz mi jeszcze, czy u ciebie w czerwonej na tej mojej skrzyni miałeś problemy z ciężko działającym sprzęgłem? czy to z moją budą jest coś nie teges? |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2013-07-07, 15:02
|
|
|
jak skrzynia byla w czerwonej to dzialala bez zarzutow, wszystko bylo ok. natrzaskalem czerwona dosc troche kilometrow ...
ja mialem automata z tym silnikiem z vectry B co kupilem i silnik byl spiety z AF25.
podejrzewam ze te tansze AF tez ci podejda tylko musisz miec komplet, kolo zamachowe tez sie rozni bo z tego co pamietam to jak mialem dwa motory na wierzchu to zamach tez przekadalem ze starego c25xe do tego x25xe |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-07-08, 01:20
|
|
|
Chodzi głównie o to ze 8v ma 6 srob na wale,16v,v6 mają juz 8 srob.
Na 100% potrzebujesz sprzeglo i zamach z v6...bo inaczej nie przykrecisz tego do wału.
Dobrze było by żeby juz latalo to z automatem z v6
Jeśli chodzi o wysprzeglik hydrauliczny to nie ma problemu.szukaj z vectry b z f18.pasuje bez problemu.
Jaką masz teraz linke sprzęgła?na końcu masz sprężyny? Polift czy przedlift? |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
Silnik: X25XE
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 2074 Skąd: M-ce
|
Wysłany: 2013-07-08, 03:23
|
|
|
Cali byla 92 chyba rok... nie pamietam bo buda juz dawno na zlomie, a yano wzial komplet na swapa |
_________________
|
|
|
|
|
|
Silnik: C20XE emerytstajl
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 652 Skąd: żywiec
|
Wysłany: 2013-07-08, 09:56
|
|
|
z wysprzęglikiem nie ma problemu, schody zaczęły się jak chciałem zaadoptować tłoczek przy pedale sprzęgła. nie ma miejsca na niego, bo albo przeszkadza maglownica albo serwo.
co do linki, nie mam żadnej sprężyny na niej. przedlift
gutek a ty nie masz jakiegoś zestawu automata na handel? miałeś kiedyś jakąś caline na graty w automacie jak pamiętam.
czy każda skrzynia automatyczna podejdzie? z 8v z v6 z eco? wydaje mi się że tak. i co z półosiami? zostają z manuala? mocowania/łapa skrzyni się jakoś zmieniają? |
_________________ nowy projekt
http://forum.muratordom.p...C3%B3b-to-sam-) |
|
|
|
|
Silnik: X25XE,Z32SE
Wiek: 38 Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 55 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-07-08, 20:19
|
|
|
no mamy dalej automata w eco -tecu...
ale jedyne co z tego Ci mogę sprzedać to w sumie łapy,sterownik, wiązkę,osprzęt cały...
bo ta skrzynia bardzo dziwnie zmieniała biegi- dlatego też na 100% pójdzie w złom.nie jestem jej pewien i nie będę ryzykował.
półosie zostają Twoje. |
_________________ Było C20NE ---> Było 20SEH --> Było X20XEV ---> Było C20XE ---> Było X25XE --->Jest X25XE 218 Koni , 265Nm ---> Jest Z32SE
|
|
|
|
|
|