To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Calibra Klub
Klub miłośników motoryzacji

Tuning mechaniczny - Tuning mechaniczny silnika C20NE

Bartek - 2013-04-07, 00:10

Gutek - czy my mówimy o kosztach czy możliwościach ? Temat brzmi "tuning mechaniczny silnika C20NE". Może załóż swój zamiast siać zamęt...

A widzisz... jednak warto ruszyć NE na koszt zmiany do SEH, spalanie o wiele mniejsze.

Jeszcze raz - zaaaaałóż swój temat bo patrzysz ciut płasko.

P.S. Pomijam fakt, że próbujesz podciągnąć swapa na XE i dopiero jego tuningowanie pod temat tuningu 20NE.
Ile w twoim tuningu zostało z C20NE ???? Zastanawiałeś się choć przez chwilę ? To tuning NE czy XE ????

Kiler - 2013-04-07, 00:45

Nie traktujcie tego jako klotnie tylko jako wymiane pogladow, jednak temat dotyczy C20NE wiec blok i dol silnika zostaje z NE :P
Gutek - 2013-04-07, 11:24

nie musisz całego dołu przekładać- możesz same tłoki.

i to co opisałem dalej jest silnikiem 8 zaworowym więc jak najbardziej łapie się pod Tuning 8v

jest to najmocniejszy wolnossący set-up możliwy do zbudowania.

Można jeszcze ewentualnie zastosować gaźniki na każdym z gardel kolektora ssącego-ale koszta spore,sporo zabawy wystrojeniem tego.

ja kończę dyskusję gdyż nie potrafiłeś nawet wyłożyć swojego wykresu czegoś co zbudowałeś sam-a gołe pisanie bez argumentów nie ma sensu.

Bartek - 2013-04-07, 20:02

Gutek - 2013-04-07, 11:24 napisał/a:

ja kończę dyskusję gdyż nie potrafiłeś nawet wyłożyć swojego wykresu czegoś co zbudowałeś sam-a gołe pisanie bez argumentów nie ma sensu.


Ja również kończę bo wybacz - ale sam jesteś tak samo gołosłowny (bądźmy konsekwentni).
A wykres... cóż, jak mówiłem poszedł razem z autem, jeśli tak Ci to przeszkadza to baaaardzo mi przykro :)
Jeśli chodzi o tuning - nikogo nie przekonasz że tłoki z XE i góra z 1.8E wycisną więcej niż uturbienie, nie przekonasz też raczej że proponowany przez Ciebie setup będzie stabilny i trwały. To że ktoś na takim setupie przejechał 3tys km nie przekona obserwatora tematu.

Gutek - 2013-04-08, 00:29

brak mi słów do Ciebie-wiesz co to czytanie ze zrozumieniem...przeczytaj poprzedniego posta i i skup się na słowie"wolnossący"

mój aktualny wykres jest na tym forum... więc nie jestem gołosłowny...ja potrafię pokazać co zbudowałem i jak przekłada się to na przyrosty mocy.myślę że niedługo zobaczysz kolejny...bo nie siedzę na dupie tylko codziennie walę swapy i z tego żyję.

jak byś nie zauważył poza tłokami -ja miałem taki set up i był stabilny w 100%.

Bartek - 2013-04-08, 22:05

Gutek - 2013-04-08, 00:29 napisał/a:
brak mi słów do Ciebie-wiesz co to czytanie ze zrozumieniem...przeczytaj poprzedniego posta i i skup się na słowie"wolnossący"


Zgryźliwe ale spodziewałem się po Tobie. Nie skomentuję bo nie ma sensu po raz piąty.

Gutek napisał/a:

mój aktualny wykres jest na tym forum... więc nie jestem gołosłowny...ja potrafię pokazać co zbudowałem i jak przekłada się to na przyrosty mocy.myślę że niedługo zobaczysz kolejny...bo nie siedzę na dupie tylko codziennie walę swapy i z tego żyję.

jak byś nie zauważył poza tłokami -ja miałem taki set up i był stabilny w 100%.


Codziennie walisz swapy więc rozumiem że masz mnóstwo czasu na przetestowanie trwałości tego setupu - gratuluję. Te setupy są stabilne bo zrobiłeś tym czymś 200km ? Błagam.
Nie zobaczę co zrobiłeś ani Ty nie zobaczysz mojego wykresu, bardzo mi przykro że aż tak CIę zawiodłem że sprzedając calibrę dorzuciłem nabywcy wykres, ale uwierz - uznalem że jemu bardziej się przyda a w życiu bym się nie spodziewał że zrobisz taki bajzel w temacie.

Gutek - 2013-04-12, 20:57

200 km to ja jednego dnia robię tym autem :P

robię bajzel bo jak widzę jak tłumaczysz ludziom którzy nie znają się,że wałek z SEH-a to najlepsze rozwiązanie tuningu 8v to mnie aż przewraca.

przyznaj że nawet nie wiedziałeś ile stopni mają poszczególne wałki....

różnica 1 stopnia jest nie odczuwalna...

WIEM ŻE MASZ WIĘKSZY STAŻ WIEKOWY...ALE CZASEM TRZEBA SPOJRZEĆ W KATALOGI,PORÓWNAĆ I DOPIERO SIĘ WYPOWIADAĆ.to że ktoś tam napisał że to dobre rozwiązanie nie oznacza że tak jest.

obecnie w wolnym czasie budujemy 3.2 wolnossące...zamiar --->260-270 koni.auto ma służyć do jazdy codziennej.i uwierz-pomimo tego że zamach jest lżejszy o ponad 8kg,walki będą mega ostre-SILNIK BĘDZIE IDEALNIE STABILNY...

Bartek - 2013-04-12, 23:57

Gutek - 2013-04-12, 20:57 napisał/a:
200 km to ja jednego dnia robię tym autem :P

robię bajzel bo jak widzę jak tłumaczysz ludziom którzy nie znają się,że wałek z SEH-a to najlepsze rozwiązanie tuningu 8v to mnie aż przewraca.

przyznaj że nawet nie wiedziałeś ile stopni mają poszczególne wałki....


Tak masz rację, jestem mechanikiem samochodowym, który nigdy nie zagląda do danych katalogowych - gorzej, nie potrafi czytać.

Gutek napisał/a:

różnica 1 stopnia jest nie odczuwalna...

WIEM ŻE MASZ WIĘKSZY STAŻ WIEKOWY...ALE CZASEM TRZEBA SPOJRZEĆ W KATALOGI,PORÓWNAĆ I DOPIERO SIĘ WYPOWIADAĆ.to że ktoś tam napisał że to dobre rozwiązanie nie oznacza że tak jest.


Pokaż gdzie porównałem wałek SEH do 1.8E a przyznam Ci rację.

Gutek napisał/a:

obecnie w wolnym czasie budujemy 3.2 wolnossące...zamiar --->260-270 koni.auto ma służyć do jazdy codziennej.i uwierz-pomimo tego że zamach jest lżejszy o ponad 8kg,walki będą mega ostre-SILNIK BĘDZIE IDEALNIE STABILNY...


Budujcie, tylko po co o tym piszesz w temacie o tuningu C20NE ? Starasz się wydłużyć jakąś część ciała ? :)
Ja obecnie w wolnym czasie staram się chwilę odpocząć bo czas zajęty spędzam na zabawie przy m52b28 i budowie klastra serwerów HA tylko co z tego ?
Wiesz co ? Jeśli już tak postanowiłeś że będziemy się obrażali wzajemnie, to nie przekona mnie ktoś dla kogo "dół" oznacza tylko tłoki,korbowody i wał. Aż strach myslec co dla Ciebie oznacza "stabilny silnik" bo pewnie myślisz o teście monety.
Sorry, ale (jak wyżej sam zresztą postanowiłeś) skończyliśmy poważne podejście do tematu, zostało typowe gdakanie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group